Sivut

sunnuntai 18. elokuuta 2013

18.8.13

Käytiin sitten neuloja porukalla Jyväskylässä neulomassa.
Samalla tietysti osallistuimme Lankaleikin julkistamistilaisuuteen.
Ei voi muuta sanoa, kuin; HUIPPUA!

Kuvia sieltä:

No niitä ei montaa ollut. Mutta sitten kuvia viikon rutistuksesta. Niitä on enempi.


842 g Puroa.
Omista varastoista ja kanssa neulojilta.

Ja tiedoksi, että jos joku innostuu, niin
minulla on edelleen Puroa jäljellä.

 Virkkasin palat ja pingotin yksitellen.

Yhteen virkkasin piilo- ja ketjusilmukoin.
 Oman inspiraation sain Neulovalta Nartulta.
Ja hän ilmeisestikin täältä.

Myös Emma inspiroitui.





Mukana myös kuvausapulainen.
 Kuvausapulainen on ollut apuna myös hiekkahommissa.
 Monet ovat esitelleet puutarhaansa tai sen satoa.
Minun puutarhassa ei ole juuri esiteltävää.
                                        Mutta kahdessa ruukussa minulla kasvaa chiliä.
 Ja voin kertoa, että ei kannata itkeä sen jälkeen, kun on leikannut chiliä.
Minä itkin. Ja pyyhkäisin silmiäni.
Ja sitten minä vasta itkin.
Jyväskylän reissulla muuten neuloin nämä. 
Regian Marokko, 100 g, kolmosen puikoilla.

Saatoin myös ostaa vähän lankaa Titityystä, mutta siitä myöhemmin.

6 kommenttia:

  1. Kyllä on mahtava takki, kuvissa ja livenäkin! Mie just kursin omaani kasaan, hihat vielä uupuu :)

    VastaaPoista
  2. Kylläpähän se on minunkin tehtävä tuommoinen takki itselleni, ajatuksissa on jo ollutkin. Kuvissa vaan on ollut aina pienien hoikkien ihmisten päällä ja olen miettinyt miltä se näyttää tämmöisen isomman päällä. HYVÄLTÄ näyttää, kyllä, kohta on minullakin tuommoinen :) Kiitos kunnon kuvapläjäyksestä.
    Harmi kun en tiennyt että olit noin lähellä käymässä. Olisin tullut moikkaamaan täältä 30 km päästä.

    VastaaPoista
  3. Se on upea ja teidän reissu oli varmasti ihan mahtava! Lankaraporttia odotellessa. ;)

    VastaaPoista
  4. oletpa tehnyt suuren työn virkatussa takissa ,aivan ihana.

    VastaaPoista
  5. Jestas, ihan huippu riemutakki! Tuo yllä ei voi murehia märehtiä. :))

    VastaaPoista
  6. Tuo on ihan mieletön tuo takki! Harmi vaan kun mulla ei taida kärsivällisyys riittää samanlaisen virkkaamiseen.

    VastaaPoista